Prov+träning!

Hejsan♥
Idag hade jag Norden prov det gick sådär jag kommer typ få fel på allt
men i alla fall idag hade vi jumpa det var skit kul!
fast vi hade jumpa med sjuorna det är inte lika kul eller jo lite
fast det var roligast på slutet sjuorna slutade tidigare så vi fick springa runt i jumpahallen
och leka det var massa redskap framme så, ja det var kuul♥ :D
Jag har haft träning idag det gick bra!
sen kollade jag och min bästis Emma på ett annat lag som var bra! :)
Det var jätte kul jag och Emma och min granne Tove kollade ( Tove går i laget
fast hon hade ont i magen så hon kollade på)
vi hoppade runt och skrämde varandra shhhkkkiiitt kuuull! :D♥
Ha det bra
Många kramar!
Puss! ♥
Jag och emma ruuligt! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0