Julkalender - Vad har du gjort idag? och planer inför nyår!

i Torsdag va jag i skolan vi såg på film i 2 hade bara 2 lektioner efter! vi så en som hette " Deep Impackt " den handlade om en meteor som kom mot jorden ( vi kollade på den för vi har jobbat med planeterna på NO )
den va sorlig, höll på att börja gråta...;) men de gjorde jag inte hehe den va ganska läskig också.
Sen va jag me sötaste Moa vi hade kul som vanligt! :) sen när jag kom hem kollade jag o mamma på Sex and the city 2 jag jag sett den typ 1003984 gånger men den ee såå bra! :) o rolig ;)
Jag ska kanske åka t London :D de ska bli kul vi va där förra nyår också! :)
älskar London!! :D
Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0