lite frågoor :)

UTSEENDE
Hur lång är du? 167 cm typ
Ögonfärg? Blå
Hårfärg? ljus brun
Är du nöjd med ditt utseende? Nej, eller ibland ;)
Är du mogen? nja, för det mästa.. ;)

TYCKER DU OM ATT…
Kramas? japp
Kyssas? ja
Prata? Ja, de gör jag..
Sova? YES
Gå upp tidigt?  NEJ!!
Lyssna på musik? Japp, mitt liv typ..
Vara ensam? Nej, eller bara när de har varigt en jobbig dag typ...
Att vara kär? JA!
Vara i skolan? nej, bara kompisarna :)
Kolla på film? Ja, för det mästa

HYGIEN
Hur ofta duschar du? varannan dag typ
Använder du deo ? japp
Brukar du borsta tänderna varje dag? ja, fast när jag är skit trött, gör jag de inte
Använder du parfym? Japp, fast ibland glömmer jag..

KÄRLEK
Är du kär? liiiiiite kanske...
Har du sagt ”jag älskar dig” utan att verkligen mena det? ingen aning..
Är du rädd för kärleken? nej, ingen aning

BADGIRL/BADBOY
Har du rökt? nopp
Snusat? neej
Däckat? nepp
Tycker du att det är coolt att supa? nej, de tycker jag inte
Kysst en främling? nepp
Gjort ett sugmärke? bara på mig själv haha
Har haft oskyddat sex? nej
Pussat en tjej? kanske...haha nej,
Har du haft sex med mer än 20 Personer? nepp. Jag är bara 13 år...
Gråtit inför mer än 10 personer? jaaa!! av lycka iaf
Smygit ut? nope
Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? haha neej inte direkt!
Sovit bredvid någon av samma kön? japp
Sovit brevid någon av motsatt kön? nej
Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den? kanske
Gråtit dig till sömns? ja, jag tror de..
Gråtit framför någon du älskar? nepp
Vaknat av att du gråter? nopp
Skrikit ord som hora och slampa till någon? nej, inte än haha ;)
Slagit någon på skoj? ehh, aa
Blivit slagen på skoj? ja, tror de
Varit på sol semester? JA

Badat i havet? Såklart!
Har haft snöbollskrig? japp
Inte sovit på en hel natt? nja, har försökt men aldrig klarat de ;)
Varit på sjukhuset? Ja..
Sovit i över 12 timmar? Japp ;)
Sett en film mer än 10 ggr? nej, tror inte de
Varit ute en hel natt? nope
Bråkat med en vän? aa

FRÅGOR
Vad tycker du om kärlek? Bra, tror jag
När kramade du någon sist? igår..
Saknar du någon speciell person? aa
Har du svårt för att bli kär? nja, ne tror inte de
När kysste/hånglade du med någon sist? Vet inte..
Är du singel? ja
När fick du senast en komplimang? vet inte, aldrig.. nej men jag vet inte

HAR DU NÅGONSIN…
Varit medvetslös: ingen aning tror de..
Hånglat med nån riktigt ful? nope
Hånglat med fler än 50 pers? nej
Gjort något riktigt dum?: vet inte kanske..
Gjort något du verkligen ångrar? aa, flera gånger!!
Varit nykter på någon nyårsafton? nope.
Åkt ambulans? Ja
Gjort nåt olagligt? nej
Skämts över dina föräldrar? typ hela tiden ja..
Sagt jag älskar dig och menat det? japp
Tagit droger? Nej, aldrig och det hoppas jag aldrig kommer att hända
Vilka kläder sover du i? underkläder och t-shirt typ..
Vad hatar du verkligen? Vara ensam hemma...när man gillar nån som inte gillar en tillbacka..spindlar, ormar och såna äckliga djur, massa mer saker också men kommer inte på just nu.. 

Har du varit kär i någon du inte haft chans på? tror inte de..
Är du ensam nu? japp
Vill du gifta dig? Nej inte nu iaf.
Vill du ha barn: tror de..fasst inte nu såklart! ;)

SENASTE PERSONEN SOM…
Sov i din säng: Me
Såg dig gråta: vet inte..
Fick dig att gråta: vet inte..
Smsade dig senast: Lovisa
Kramade dig: Lovisa

DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit: nope
Kramat någon: japp
Pussat någon: nope
Köpt någonting: aa, ror de
Sjungit: japp, såklart ;)
Saknat någon: jupp!

 

HAR JAG?
Digitalkamera: 1
Telefon på rummet: nope
Egen dator: 2 min och min brorsas gamla
Könssjukdom: nope
Bra kompisar: AA!
Tar du receptbelagda mediciner: nepp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0