så jävla kul

Hallå alla där ute!
idag har vart typ den bästa dagen på länge hade tänkt att berätta lite om den:
det började med att jag och Emma sov över från igår tills idag
och vi vaknade typ vid 9 elr nåt, och vi fixade oss och sen kom Lovisa,
och då åkte vi tre till gallerian i stan, och vi mötte Ebba där och så gick
vi runt och kollade lite i affärer och jag köpte en body mist från Hollister
och sen åkte vi hem och var med Christos ( våran kompis sim går i vår klass )
och va med han och så sen så åkte vi buss och åt på Frandis de va så j*kla gott!
och så köpte vi glass och så och sen åkte vi hem till Christos igen och va där ett tag
och typ dog av skratt de va så himla kul! älskar att vara med alla dom här underbara människorna
man skrattar och har alltid lika roligt med dom! ♥
och jag kom hem nyss,
aa de är typ de jag har gjort idag, nu vet jag inte vad jag ska göra,
jaja jag får komma på något roligt,
aja bloggar mer imorron!
Kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0