Julkalender :)

mellan den 1 och 24 December ska jag ha en julkalender på bloggen och jag ska försöka hinna med alla
men annars skriver jag fler i ett inlägg! :)

1 - Skriv lite om dig själv
2 - Favorit Outfit
3 - Vad du alltid har i din väska
4 - Skriv din önskelista
5 - Vilka bloggar följer du?
6 - Dagens Outfit
7 - Vad har du gjort idag?
8 - Vad tycker du om alla kända bloggarna?
9 - Min familj
10 - Dagens Outfit
11 - Något du ångrar
12 - Mina bästa vänner
13 - Det här åt jag idag
14 - Mina rädslor
15 - Vad har du gjort idag?
16 - Planer inför nyår
17 - Planer inför jul
18 - Den här veckan..
19 - Ditt senaste köp
20 - 3 favorit väskor
21 - Vad är kärlek?
22 - Min bästa sommar
23 - Det här åt jag idag
24 - En bra låt


kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0